Hello

时光是一张安静的容颜,素淡而温暖。
The Ocean And Me - Sophie Zelmani

曲名:The Ocean And Me
歌手:Sophie Zelmani
所属专辑:The Ocean And Me
发行年代:2008
风格:民谣


歌词:
Its the ocean and me
海洋和我
Were the ones to be
注定天生在一起
I always fall asleep
我总是熟睡在
Beside the sea
海边
And weve got a certain way
浪有它自己独特的方式
How it wakes me every day
每天都叫我起床
I never know though
尽管我不知
With what kind of wave
是哪一种性情的浪
And you know about oceans
关于海洋你要知道
How brutally it can rush
它有的时候会多汹涌
Drown you, or calmly caress you
淹没你或静静关怀着你
With a gentle touch
用一种温柔的触碰

Sometimes I bring my boat
有时我带上我的船
And I believe itll let me float
我相信它会让我漂浮
Its just that Im so often
只是我总会
Returning soaked
在返回的时候被寝湿

The ocean has you
海洋包围着你
Has the waves of you
海浪追赶着你
And I have never felt a sea
我从来未能逃离这片忧郁的海
So blue
如此忧郁


评论

热度(1)